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Transition Bikes Patrol Mullet Alu Cuadro, Plateado

ID: 1818526

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Descripción

Transition Bikes Patrol Mullet Alu Cuadro, Plateado (raw)

The mixed wheel Patrol has a new haircut but is still down for anything and truly unapologetic when it comes to shredding trail

Being one of the longest standing bikes in their lineup, it was the obvious choice to mix it up. Updated geometry to accommodate the 29" front / 27.5" rear wheels and revised suspension tune might just make you ride all day, and then all night. Jibbing, jumping, pumping and hooting your way down the trail, the updated Patrol loves to party. From bike parks to your local trails, the Patrol isn't concerned with where you ride but rather how much fun you are having.

Speed Balanced Geometry
SBG ensures the bike maintains low speed agility, front wheel traction, and proper rider weight balance while actually increasing confidence in steep terrain and at high speeds. With SBG, a slacker head tube angle is combined with a all new reduced offset fork standard, preventing the front wheel from being too far in front of the rider. This improves front to rear weight distribution on the bike, which is often out of balance on long and slack bikes. One of SBG's greatest benefits is that it creates a confident steering feel that adapts to wheel speed. More stability when going fast, more agility on technical slow speed maneuvering as well as improved traction, control and confidence for any skill level of rider.

GIDDYUP Suspension Design
Transition want to make it as easy as possible to experience great rear suspension performance. The GiddyUp suspension system is designed to behave intuitively across a broad range of setup. Because, they get it, sometimes you just want to grab your bike and GiddyUp, without checking your setup. When you do, it will always feel good.

With nearly 24% progression and the most current evolution of the GiddyUp suspension kinematic, the Patrol has an excellent balance of support and small bump sensitivity. Anti-squat is tuned to enhance pedaling performance and provides a platform to push against when pumping, without sacrificing a bottomless feel when needed.

The GiddyUp suspension layout is tuned to work correctly with both air and coil rear shocks. Riders are able to add or remove volume spacers in the rear air shock to suit their individual riding style and there is plenty of bottom out control with air or coil shocks when things get rowdy. The Patrol has 160mm of rear wheel travel when used with the supplied 205mm x 60mm stroke shock. It is also possible to install a longer, 205mm x 65mm stroke shock to increase the rear wheel travel to 170mm if you are after a longer travel experience.

A suggested sag range of 27 - 33% allows the rider to tune the feel of the bike; from a firm and snappy jump and slash mode, to a more supple and active full on party mode. Wherever you end up, you can focus on the trail without remotes, levers or knobs. Just grab your bike and GiddyUp.

Detalles

  • Recorrido estándar del muelle: Recorrido trasero de 160 mm con una carrera de amortiguador de 60 mm y un hundimiento del 27-33%
  • Viaje de primavera Opcional: Recorrido trasero de 170 mm con 65 mm de recorrido del amortiguador y 28-34% de hundimiento
  • Longitud de instalación de la compuerta: Estándar: Carrera del amortiguador de 205 mm x 60 mm para un recorrido de la suspensión de 160 mm
  • Longitud de instalación de la compuerta: Opcional: Carrera del amortiguador de 205 mm x 65 mm para un recorrido de la suspensión de 170 mm
  • Bujes del amortiguador: Trunnion Standard superior / 25 mm x 8 mm inferior
  • Rodamiento Enduro MAX con tapa en el rodamiento principal
  • protección de goma moldeada en el tubo inferior, la cadena y los tirantes del asiento
  • Receptáculo para portabotellas en el triángulo del marco
  • Soporte en la parte inferior del tubo superior para la fijación de accesorios
  • El cable de cambio está completamente guiado en el interior del tubo inferior y en la vaina de la cadena
  • Plato: máx. 34T
  • máximo. Tamaño del disco: 223 mm
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Características

Tipo de material
Tipo de material
Aluminio
Dimensiones de la tija del sillín
Dimensiones de la tija del sillín
31.6 mm
Anchura del amortiguador
Anchura del amortiguador
148 mm

Equipo

Uso
Enduro
Género
Hombre, Mujer
Cuadro
Aplicación:
Enduro
Material:
6061 Aluminio
Otras características:
Geometría equilibrada de la velocidad, cinemática del vértigo
Tipo:
Doble Suspensión
Tipo de material:
Aluminio
Ancho máximo cubierta trasera:
66 mm
Funciones
Características:
Compatible con horquilla de suspensión
Características:
Montaje del freno de disco Montaje del poste
Control del registro
dirección superior:
Zero Stack (ZS)
diámetro superior:
44
dirección inferior:
Zero Stack (ZS)
diámetro inferior:
56
Dimensiones
Anchura del amortiguador:
148 mm
Diámetro del eje:
12 mm
Dimensión del tubo de dirección:
cónico de 1 1/8 a 1,5 pulgadas
Caja del pedalier:
73 mm
Dimensiones de la tija del sillín:
31.6 mm
Recorrido de suspensión:
160-170
Diseño
Tipo de rodamiento interior:
Euro BB
Entrega
Contenido:
Marco incl. Fox Float X2 Factory 2 Position, FSA NO.55R/57 y patilla de cambio Sram UHD
Año del modelo
2022
Producto número
1818526
EAN
4052406390830

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